Fysio Samen Sterk

Kom in training voor uw stabiliteit in de rug.
Heeft u telkens weer zeurende pijn in uw onderrug? Lukt het niet om lang achtereen te staan of te zitten? Schiet het er elke keer weer opnieuw in? Vind u niet de motivatie om thuis oefeningen te doen? Dan helpen wij u graag door middel van ons Rugplan!

Lage rugpijn is een veel voorkomend probleem. Om te voorkomen dat lage rugpijn een chronische klacht wordt, is het belangrijk om uw klachten serieus te nemen. Heeft u langer dan 6 weken rugklachten en komt dit meerdere keren per jaar terug, dan ligt het probleem meestal in de stabiliteit van de wervelkolom. De focus van het rugplan zal liggen op het opbouwen van uw activiteiten in het dagelijks leven. Wanneer u de belastbaarheid langzaam opbouwt, zal de pijn ook geleidelijk afnemen. Het rugplan bestaat uit; inzicht krijgen in uw belasting/belastbaarheid, stabiliteit-, kracht- en coördinatietraining, de juiste houdingen en huiswerkoefeningen. Het programma zal 12 weken duren en indien nodig met verlenging.
Samen fit, samen gezond!

Samen trainen onder begeleiding
Bij Fysio Samen Sterk bestaat de mogelijkheid om in kleine groepen (max. 6 personen) in de oefenzaal te trainen onder begeleiding van een geregistreerd fysiotherapeut. De fysiotherapeut zorgt voor een rugplan op maat. Het grote voordeel hiervan is dat een expert van de wervelkolom bij u in de buurt is. Mocht u last hebben van een blessure, dan past de fysiotherapeut de oefeningen aan. De lijntjes zijn kort, dus een individuele afspraak is zo gemaakt.

Wie? Van jong tot oud met rugklachten langer dan 6 weken of terugkerende rugklachten kan deelnemen aan ons rugplan.
Waar? In de oefenzaal op Bartelinksgang 6
Wanneer? Neem contact op met de praktijk voor informatie over wanneer er weer een groep start.
Wat? In 12 weken werken aan een gezonde rug onder begeleiding van een fysiotherapeut.
Kosten? 130 euro voor het gehele 12 weken plan.

Interesse?
Bent u geïnteresseerd of wilt u graag wat meer informatie? Vraag naar één van de fysiotherapeuten, mail naar info@fysiosamensterk.nl of bel 0545-477031. Wij helpen u graag!

Waarom moeilijk doen, als het samen kan!